Çağrı Merkezi Çözümleri

Daha Akıllı Programlanabilir İletişim Merkezi

Müşteri Memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmanızı sağlayacak gelişmis özellikler

Çağrı Merkezi

Tüm çağrı merkezi temsilcilerinin ses kayıtlarını alabilir, böylece hizmet kalitenizi denetleyebilir, yapılan hizmet hatalarını ve müsteri taleplerini güncel olarak izleyebilirsiniz.

Ayrıca sistemdeki standart “konuşma kalitesini değerlendirme formu”nu özelleştirebilir, çalısanlarınızın performansını değerlendirebilirsiniz.

IVR Senaryoları

Çağrı Merkezi uygulamalarına, gelismis IVR senaryolarını kolayca entegre edebilirsiniz. Kullanıcı, telefon tuşlarını ya da sesli komutlar kullanarak işlemlerini, çağrı merkezi temsilcisine yönlendirilmeden, telefon üzerinden gerçekleştirebilir.

Böylelikle, sizi arayan kişi zaman kaybetmeden istediği bilgiye ulasır. Bu sayede is gücü maliyetlerinizi azaltır, müşteri memnuniyetini ve operasyon verimliliğini artırırsınız.

Kişisel Ekrandan İzleme

Tüm Çağrı Merkezi temsilcilerinin telefon görüsmelerini ve bilgisayar üzerinde yaptıkları işlemleri Inteliex’in kullanıcı dostu web arayüzü ile kendi bilgisayarınızın ekranından izleyebilirsiniz.

Gelişmiş Görüşme Kuyrukları

Çağrı merkezinizi arayan kisiler, bekleme kuyruğundaki sırasını sesli olarak ögrenebilir. Sistemin sunduğu “Call Back – Geri arama” özelligi sayesinde kuyrukta beklemek istemeyen ve numarasını bırakan kişiyi geri arayabilirsiniz.

Otomatik Geri Arama

Inteliex çağrı merkezi uygulamasının Otomatik Geri Arama özelliği sayesinde çagrı merkezinizi arayan kisi istedigi bilgilere ulaşamadan görüsme sonlanırsa sistem en kısa süre içeri sinde otomatik olarak bu numarayı geri arar. Aranan kişiye öncelikle hizmet verilemediğine ilişkin bilgilendirme anonsu dinletilerek bir tuşa basması istenir ve ilk görüstüğü agent’a ulaşması sağlanır.

Çoklu Kuyruk Desteği

Sınırsız sayıda kuyruk oluşturabilir, kuyruklarda istenilen önem sıralamasını belirleyebilir, kuyruklardaki çağrı merkezi temsilcilerinin anlık durumlarını, hizmet verme niteliklerini gözlemleyebilirsiniz. Temsilciler, her kuyruğa ayrı yetenek seviyeleri ile atanabilir.

Yetenek Bazlı Yönlendirme

Tanımladığımız yetenek notu en yüksek olan temsilcinin, gelen çağrıyı öncelikli olarak karşılamasını sağlayabilirsiniz.

Temsilci (Agent) Performans Yönetimi / Log Out – Mola

Bu özellik sayesinde, Logout /Molaların alarm sürelerini zaman limiti parametresi ile ayarlayabilir, süreler aşıldığı zaman supervisöre e-posta uyarısı gönderebilirsiniz. Sistemde tanımlanmıi süre aşımı ayarları ile supervisör’ın ekranına otomatik uyarı da gönderilebilir.

Adresimiz değişti.

Yeni Adresimiz: BAĞLICA MAH. 1229. SK MİMOZA PLAZA NO:3/3 ETİMESGUT ANKARA
close-link